-
Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju? Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 3(26) / s. 77 - 922014CZYSTY TEKST
Mirosław Dąbrowski, Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 77 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Dąbrowski", title = "Analiza uczniowskich błędów – narzędzie polityki edukacyjnej kraju?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "77 - 92" }
-
Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 1(24) / s. 48 - 582014CZYSTY TEKST
Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko, Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 48 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko", title = "Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "48 - 58" }