-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 251 - 2602016CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "251 - 260" }
-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 44 / Numer 1 / s. 207 - 2182016CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 44 / Numer 1, s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 44 / Numer 1", pages = "207 - 218" }