TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Kompetencje marketingowe jako czynnik rozwoju zagranicznego rynku w przedsiębiorstwach budowlanych Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 1 / s. 523 - 5302013CZYSTY TEKST
Iwona Posadzińska, Kompetencje marketingowe jako czynnik rozwoju zagranicznego rynku w przedsiębiorstwach budowlanych , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 1, s. 523 - 530
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Posadzińska", title = "Kompetencje marketingowe jako czynnik rozwoju zagranicznego rynku w przedsiębiorstwach budowlanych ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 1", pages = "523 - 530" }