Magdalena Murzyn
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 235 - 2442016CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik, Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "235 - 244" }
-
Działania demarketingu w branży tytoniowej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 363 - 3722015CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Działania demarketingu w branży tytoniowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 363 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Działania demarketingu w branży tytoniowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "363 - 372" }
-
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2015 / Tom 15 / Numer 3 / s. 373 - 3802015CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2015 / Tom 15 / Numer 3, s. 373 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = "Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2015 / Tom 15 / Numer 3", pages = "373 - 380" }