Marta Targowicz
5 artykuły w 1 czasopismach
-
Podstawy teoretyczne pomiaru efektywności działalności promocyjnej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2009 / Tom 13 / s. 105 - 1152009CZYSTY TEKST
Marta Targowicz, Podstawy teoretyczne pomiaru efektywności działalności promocyjnej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2009 / Tom 13, s. 105 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Targowicz", title = "Podstawy teoretyczne pomiaru efektywności działalności promocyjnej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2009 / Tom 13", pages = "105 - 115" }
-
Problem doboru systemu rachunku kosztów dla działalności promocyjnej Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2006 / Tom 6 / s. 175 - 1812006CZYSTY TEKST
Marta Targowicz, Problem doboru systemu rachunku kosztów dla działalności promocyjnej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2006 / Tom 6, s. 175 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Targowicz", title = "Problem doboru systemu rachunku kosztów dla działalności promocyjnej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2006 / Tom 6", pages = "175 - 181" }
-
Pomiar i ocena działalności promocyjnej na podstawie strategicznej karty wyników Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2012 / Tom 28 / s. 257 - 2722012CZYSTY TEKST
Marta Targowicz, Pomiar i ocena działalności promocyjnej na podstawie strategicznej karty wyników, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2012 / Tom 28, s. 257 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Targowicz", title = "Pomiar i ocena działalności promocyjnej na podstawie strategicznej karty wyników", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2012 / Tom 28", pages = "257 - 272" }
-
Zakres i założenia ewidencji kosztów reklamy Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2004 / Tom 4 / s. 269 - 2762004CZYSTY TEKST
Marta Targowicz, Zakres i założenia ewidencji kosztów reklamy, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2004 / Tom 4, s. 269 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Targowicz", title = "Zakres i założenia ewidencji kosztów reklamy", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2004 / Tom 4", pages = "269 - 276" }
-
Strukturalizacja kosztów promocji na potrzeby zarządcze Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2005 / Tom 5 / s. 307 - 3142005CZYSTY TEKST
Marta Targowicz, Strukturalizacja kosztów promocji na potrzeby zarządcze, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2005 / Tom 5, s. 307 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Targowicz", title = "Strukturalizacja kosztów promocji na potrzeby zarządcze", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2005 / Tom 5", pages = "307 - 314" }