Agata Krycia-Chomińska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Komunikowanie wiarygodności firmy w obliczu zmian w jej bliższym i dalszym otoczeniu Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2007 / Tom 9 / s. 117 - 1372007CZYSTY TEKST
Agata Krycia-Chomińska, Mieczysław Sobczak, Komunikowanie wiarygodności firmy w obliczu zmian w jej bliższym i dalszym otoczeniu, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2007 / Tom 9, s. 117 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Krycia-Chomińska, Mieczysław Sobczak", title = "Komunikowanie wiarygodności firmy w obliczu zmian w jej bliższym i dalszym otoczeniu", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2007 / Tom 9", pages = "117 - 137" }
-
Wiarygodność jako element reputacji firmy Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2007 / Tom 9 / s. 139 - 1642007CZYSTY TEKST
Agata Krycia-Chomińska, Mieczysław Sobczak, Wiarygodność jako element reputacji firmy, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2007 / Tom 9, s. 139 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Krycia-Chomińska, Mieczysław Sobczak", title = "Wiarygodność jako element reputacji firmy", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2007 / Tom 9", pages = "139 - 164" }