Anna Siwy-Hudowska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 149 - 1562009CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska, Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan, Anna Siwy-Hudowska", title = "Temperament a ryzyko : efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "149 - 156" }
-
Temperament, poczucie własnej skuteczności i jakość życia kobiet regularnie uprawiających sport w porównaniu z kobietami nieaktywnymi fizycznie Opublikowano w: Journal of Education, Health and Sport 2016 / Tom 6 / Numer 6 / s. 359 - 3742016CZYSTY TEKST
Barbara Grześkowiak, Anna Siwy-Hudowska, Temperament, poczucie własnej skuteczności i jakość życia kobiet regularnie uprawiających sport w porównaniu z kobietami nieaktywnymi fizycznie, Journal of Education, Health and Sport, 2016 / Tom 6 / Numer 6, s. 359 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Grześkowiak, Anna Siwy-Hudowska", title = "Temperament, poczucie własnej skuteczności i jakość życia kobiet regularnie uprawiających sport w porównaniu z kobietami nieaktywnymi fizycznie", journal = "Journal of Education, Health and Sport", issue = "2016 / Tom 6 / Numer 6", pages = "359 - 374" }