Małgorzata Naskręt
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Umiejętności grafomotoryczne uczniów klas pierwszych szkół podstawowych uczestniczących w zajęciach realizowanych różnymi metodami aktywizacji fizycznej Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2018 / Tom 60 / s. 46 - 612018CZYSTY TEKST
Joanna Borowiec, Michał Bronikowski, Joanna Grzesiak, Małgorzata Naskręt, Umiejętności grafomotoryczne uczniów klas pierwszych szkół podstawowych uczestniczących w zajęciach realizowanych różnymi metodami aktywizacji fizycznej , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2018 / Tom 60, s. 46 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Borowiec, Michał Bronikowski, Joanna Grzesiak, Małgorzata Naskręt", title = "Umiejętności grafomotoryczne uczniów klas pierwszych szkół podstawowych uczestniczących w zajęciach realizowanych różnymi metodami aktywizacji fizycznej ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2018 / Tom 60", pages = "46 - 61" }
-
Znaczenie koordynacji ruchów ręki w kształtowaniu umiejętności grafomotorycznych u dzieci w wieku 6-7 lat Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2014 / Tom 47 / s. 131 - 1392014CZYSTY TEKST
Michał Bronikowski, Joanna Grzesiak, Małgorzata Naskręt, Znaczenie koordynacji ruchów ręki w kształtowaniu umiejętności grafomotorycznych u dzieci w wieku 6-7 lat , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014 / Tom 47, s. 131 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Bronikowski, Joanna Grzesiak, Małgorzata Naskręt", title = "Znaczenie koordynacji ruchów ręki w kształtowaniu umiejętności grafomotorycznych u dzieci w wieku 6-7 lat ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2014 / Tom 47", pages = "131 - 139" }