Maja Kiba-Janiak
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Conjoint analysis as a method of analysing consumer preferences on example of municipal transport market Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 286 / s. 317 - 3232013CZYSTY TEKST
Katarzyna Cheba, Maja Kiba-Janiak, Conjoint analysis as a method of analysing consumer preferences on example of municipal transport market, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 286, s. 317 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Cheba, Maja Kiba-Janiak", title = "Conjoint analysis as a method of analysing consumer preferences on example of municipal transport market", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 286", pages = "317 - 323" }
-
Rozwój europejskich centrów i klastrów logistycznych na podstawie doświadczeń hiszpańskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 94 / s. 397 - 4142012CZYSTY TEKST
Maja Kiba-Janiak, Jarosław Witkowski, Rozwój europejskich centrów i klastrów logistycznych na podstawie doświadczeń hiszpańskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 94, s. 397 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Kiba-Janiak, Jarosław Witkowski", title = "Rozwój europejskich centrów i klastrów logistycznych na podstawie doświadczeń hiszpańskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 94", pages = "397 - 414" }
-
The Use of Mobile Phones by Customers in Retail Stores: a Case of Poland Opublikowano w: Economics and Sociology 2014 / Tom 7 / Numer 1 / s. 116 - 1302014CZYSTY TEKST
Maja Kiba-Janiak, The Use of Mobile Phones by Customers in Retail Stores: a Case of Poland, Economics and Sociology, 2014 / Tom 7 / Numer 1, s. 116 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Kiba-Janiak", title = "The Use of Mobile Phones by Customers in Retail Stores: a Case of Poland", journal = "Economics and Sociology", issue = "2014 / Tom 7 / Numer 1", pages = "116 - 130" }