Irena Przybylska
6 artykuły w 1 czasopismach
-
Kryzys więzi międzyludzkich jako kryzys kultury emocjonalnej Opublikowano w: Chowanna 2020 / Tom 2 / s. 1 - 142020CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Kryzys więzi międzyludzkich jako kryzys kultury emocjonalnej , Chowanna, 2020 / Tom 2, s. 1 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Kryzys więzi międzyludzkich jako kryzys kultury emocjonalnej ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 2", pages = "1 - 14" }
-
Inteligencja emocjonalna jako kluczowa kompetencja współczesnego nauczyciela Opublikowano w: Chowanna 2006 / Tom 1 / s. 85 - 952006CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Inteligencja emocjonalna jako kluczowa kompetencja współczesnego nauczyciela, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 85 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Inteligencja emocjonalna jako kluczowa kompetencja współczesnego nauczyciela", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "85 - 95" }
-
Miękkość i zdziczenie – zwrot emocjonalny w nauce i kulturze Opublikowano w: Chowanna 2017 / Tom 1 / s. 125 - 1422017CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Miękkość i zdziczenie – zwrot emocjonalny w nauce i kulturze, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 125 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Miękkość i zdziczenie – zwrot emocjonalny w nauce i kulturze", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "125 - 142" }
-
Między uspołecznieniem a indywidualizacją : w stronę rozwijania potencjału emocjonalnego w edukacji Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 2 / s. 183 - 1952014CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Między uspołecznieniem a indywidualizacją : w stronę rozwijania potencjału emocjonalnego w edukacji, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 183 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Między uspołecznieniem a indywidualizacją : w stronę rozwijania potencjału emocjonalnego w edukacji", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "183 - 195" }
-
Sprawozdanie z III Augustowskiego Spotkania Naukowego: "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)", Augustów, 15-17 września 2004 Opublikowano w: Chowanna 2006 / Tom 1 / s. 215 - 2182006CZYSTY TEKST
Irena Przybylska, Sprawozdanie z III Augustowskiego Spotkania Naukowego: "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)", Augustów, 15-17 września 2004, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 215 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Przybylska", title = "Sprawozdanie z III Augustowskiego Spotkania Naukowego: "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)", Augustów, 15-17 września 2004", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "215 - 218" }
-
"Dyskursy o emocjach - pedagogika i codzienność szkolna", Irena Przybylska, Katowice 2018 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2019 / Tom 1 / s. 253 - 2572019CZYSTY TEKST
Agnieszka Majewska-Kafarowska, Irena Przybylska, "Dyskursy o emocjach - pedagogika i codzienność szkolna", Irena Przybylska, Katowice 2018 : [recenzja] , Chowanna, 2019 / Tom 1, s. 253 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Majewska-Kafarowska, Irena Przybylska", title = ""Dyskursy o emocjach - pedagogika i codzienność szkolna", Irena Przybylska, Katowice 2018 : [recenzja] ", journal = "Chowanna", issue = "2019 / Tom 1", pages = "253 - 257" }