Piotr Winiarski
3 artykuły w 2 czasopismach
-
The application of CRM type systems in scientific marketing - prospects for effective cooperation of science and industry Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 71 - 882012CZYSTY TEKST
Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski, The application of CRM type systems in scientific marketing - prospects for effective cooperation of science and industry, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 71 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski", title = "The application of CRM type systems in scientific marketing - prospects for effective cooperation of science and industry", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "71 - 88" }
-
Częstości występowania niedożywienia i otyłości wśród pacjentów z nowotworami głowy i szyi Opublikowano w: Journal of Education, Health and Sport 2017 / Tom 7 / Numer 3 / s. 203 - 2202017CZYSTY TEKST
Justyna Przybyszewska, Anna Sinkiewicz, Piotr Winiarski, Częstości występowania niedożywienia i otyłości wśród pacjentów z nowotworami głowy i szyi, Journal of Education, Health and Sport, 2017 / Tom 7 / Numer 3, s. 203 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Przybyszewska, Anna Sinkiewicz, Piotr Winiarski", title = "Częstości występowania niedożywienia i otyłości wśród pacjentów z nowotworami głowy i szyi", journal = "Journal of Education, Health and Sport", issue = "2017 / Tom 7 / Numer 3", pages = "203 - 220" }
-
Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym - perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 211 - 2282012CZYSTY TEKST
Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski, Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym - perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 211 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski", title = "Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym - perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "211 - 228" }