Katarzyna Hryniuk
6 artykuły w 3 czasopismach
-
Polish EFL Learners' Perceptions of Learning Writings for High-Stakes Secondary School Graduation Examinations Opublikowano w: Acta Philologica 2018 / Numer 53 / s. 5 - 162018CZYSTY TEKST
Katarzyna Hryniuk, Polish EFL Learners' Perceptions of Learning Writings for High-Stakes Secondary School Graduation Examinations , Acta Philologica, 2018 / Numer 53, s. 5 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Hryniuk", title = "Polish EFL Learners' Perceptions of Learning Writings for High-Stakes Secondary School Graduation Examinations ", journal = "Acta Philologica", issue = "2018 / Numer 53", pages = "5 - 16" }
-
Extensive reading and vocabulary development Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2010 / Numer 3 / s. 177 - 1832010CZYSTY TEKST
Katarzyna Hryniuk, Extensive reading and vocabulary development, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2010 / Numer 3, s. 177 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Hryniuk", title = "Extensive reading and vocabulary development", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2010 / Numer 3", pages = "177 - 183" }
-
Okulograficzne wsparcie badań nad procesem czytania Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2011 / Numer 4 / s. 191 - 1982011CZYSTY TEKST
Katarzyna Hryniuk, Okulograficzne wsparcie badań nad procesem czytania, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2011 / Numer 4, s. 191 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Hryniuk", title = "Okulograficzne wsparcie badań nad procesem czytania", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2011 / Numer 4", pages = "191 - 198" }
-
Expert-Like Use of Hedges and Boosters in Research Articles Written by Polish and English Native-Speaker Writers Opublikowano w: Research in Language 2018 / Tom 16 / Numer 3 / s. 263 - 2802018CZYSTY TEKST
Katarzyna Hryniuk, Expert-Like Use of Hedges and Boosters in Research Articles Written by Polish and English Native-Speaker Writers , Research in Language, 2018 / Tom 16 / Numer 3, s. 263 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Hryniuk", title = "Expert-Like Use of Hedges and Boosters in Research Articles Written by Polish and English Native-Speaker Writers ", journal = "Research in Language", issue = "2018 / Tom 16 / Numer 3", pages = "263 - 280" }
-
Wybory władz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej na kadencję 2009-2012 Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2009 / Numer 1 / s. 3132009CZYSTY TEKST
Katarzyna Hryniuk, Wybory władz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej na kadencję 2009-2012, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2009 / Numer 1, s. 313
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Hryniuk", title = "Wybory władz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej na kadencję 2009-2012", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2009 / Numer 1", pages = "313" }
-
Sprawozdanie z konferencji naukowej "Język - Poznanie - Zachowanie" Instytut Anglistyki Uniwersytetu Łódzkiego : (Łódź 28-30 września 2008) Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2009 / Numer 1 / s. 314 - 3172009CZYSTY TEKST
Katarzyna Hryniuk, Sprawozdanie z konferencji naukowej "Język - Poznanie - Zachowanie" Instytut Anglistyki Uniwersytetu Łódzkiego : (Łódź 28-30 września 2008), Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2009 / Numer 1, s. 314 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Hryniuk", title = "Sprawozdanie z konferencji naukowej "Język - Poznanie - Zachowanie" Instytut Anglistyki Uniwersytetu Łódzkiego : (Łódź 28-30 września 2008)", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2009 / Numer 1", pages = "314 - 317" }