TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków Opublikowano w: Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku 2016 / Numer 2 (16) / s. 5 - 132016CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzybowska, Agnieszka Ertman, Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków, Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2016 / Numer 2 (16), s. 5 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzybowska, Agnieszka Ertman", title = "Sponsoring sportowy jako narzędzie marketingu banków", journal = "Roczniki naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku", issue = "2016 / Numer 2 (16)", pages = "5 - 13" }