Adam Piasecki
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Popularyzacja nauki jako narzędzie marketingowe na przykładzie udziału w przedsięwzięciu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Ścieżki Kopernika” Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 4(14) / s. 3 - 202014CZYSTY TEKST
Adam Piasecki, Popularyzacja nauki jako narzędzie marketingowe na przykładzie udziału w przedsięwzięciu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Ścieżki Kopernika” , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 4(14), s. 3 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Piasecki", title = "Popularyzacja nauki jako narzędzie marketingowe na przykładzie udziału w przedsięwzięciu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Ścieżki Kopernika” ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 4(14)", pages = "3 - 20" }
-
Turystyka jeziorna na obszarach chronionych na przykładzie Powidzkiego Parku Krajobrazowego Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2014 / Tom 45 / s. 215 - 2212014CZYSTY TEKST
Adam Piasecki, Paulina Tomczykowska, Turystyka jeziorna na obszarach chronionych na przykładzie Powidzkiego Parku Krajobrazowego , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2014 / Tom 45, s. 215 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Piasecki, Paulina Tomczykowska", title = "Turystyka jeziorna na obszarach chronionych na przykładzie Powidzkiego Parku Krajobrazowego ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2014 / Tom 45", pages = "215 - 221" }