Zofia Dobrzańska-Fabiańska
11 artykuły w 3 czasopismach
-
"Musica figurata w Saksonii i na Śląsku u schyłku XV wieku. Studia nad repertuarem kodeksów menzuralnych Berlin 40021, Leipzig 1494 i Warszawa 5892", Ryszard J. Wieczorek, Poznań 2002 : [recenzja] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2004 / Tom 49 / Numer 2 (193) / s. 120 - 1262004CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Ryszard J. Wieczorek, "Musica figurata w Saksonii i na Śląsku u schyłku XV wieku. Studia nad repertuarem kodeksów menzuralnych Berlin 40021, Leipzig 1494 i Warszawa 5892", Ryszard J. Wieczorek, Poznań 2002 : [recenzja] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2004 / Tom 49 / Numer 2 (193), s. 120 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Ryszard J. Wieczorek", title = ""Musica figurata w Saksonii i na Śląsku u schyłku XV wieku. Studia nad repertuarem kodeksów menzuralnych Berlin 40021, Leipzig 1494 i Warszawa 5892", Ryszard J. Wieczorek, Poznań 2002 : [recenzja] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2004 / Tom 49 / Numer 2 (193)", pages = "120 - 126" }
-
"Opera omnia, t. I-III", Bartłomiej Pękiel, Jerzy Morawski, Zygmunt M. Szweyowski, wyd. Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1994 : [recenzja] / Tomasz Jasiński. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1997 / Tom 42 / Numer 3 (166) / s. 123 - 1321997CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Tomasz Jasiński, Jerzy Morawski, Bartłomiej Pękiel, Zygmunt M. Szweyowski, "Opera omnia, t. I-III", Bartłomiej Pękiel, Jerzy Morawski, Zygmunt M. Szweyowski, wyd. Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1994 : [recenzja] / Tomasz Jasiński., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1997 / Tom 42 / Numer 3 (166), s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Tomasz Jasiński, Jerzy Morawski, Bartłomiej Pękiel, Zygmunt M. Szweyowski", title = ""Opera omnia, t. I-III", Bartłomiej Pękiel, Jerzy Morawski, Zygmunt M. Szweyowski, wyd. Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1994 : [recenzja] / Tomasz Jasiński.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1997 / Tom 42 / Numer 3 (166)", pages = "123 - 132" }
-
"Modalność dzieł Claudia Monteverdiego", Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1997 : [recenzja] / Elżbieta Witkowska-Zaremba. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1999 / Tom 44 / Numer 1 (172) / s. 127 - 1291999CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Elżbieta Witkowska-Zaremba, "Modalność dzieł Claudia Monteverdiego", Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1997 : [recenzja] / Elżbieta Witkowska-Zaremba., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1999 / Tom 44 / Numer 1 (172), s. 127 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Elżbieta Witkowska-Zaremba", title = ""Modalność dzieł Claudia Monteverdiego", Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1997 : [recenzja] / Elżbieta Witkowska-Zaremba.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1999 / Tom 44 / Numer 1 (172)", pages = "127 - 129" }
-
"Dziewiętnastowieczne edycje dzieł Fryderyka Chopina jako aspekt historii recepcji", Wojciech Bońkowski, Wrocław 2009 : [recenzja] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2010 / Tom 55 / Numer 3 (218) / s. 149 - 1592010CZYSTY TEKST
Wojciech Bońkowski, Zofia Dobrzańska-Fabiańska, "Dziewiętnastowieczne edycje dzieł Fryderyka Chopina jako aspekt historii recepcji", Wojciech Bońkowski, Wrocław 2009 : [recenzja] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2010 / Tom 55 / Numer 3 (218), s. 149 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Bońkowski, Zofia Dobrzańska-Fabiańska", title = ""Dziewiętnastowieczne edycje dzieł Fryderyka Chopina jako aspekt historii recepcji", Wojciech Bońkowski, Wrocław 2009 : [recenzja] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2010 / Tom 55 / Numer 3 (218)", pages = "149 - 159" }
-
Anna Szweykowska 18 XII 1923 Wilno - 31 X 2010 Kraków [nekrolog] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2011 / Tom 56 / Numer 3 (222) / s. 167 - 1732011CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Anna Szweykowska 18 XII 1923 Wilno - 31 X 2010 Kraków [nekrolog] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2011 / Tom 56 / Numer 3 (222), s. 167 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska", title = "Anna Szweykowska 18 XII 1923 Wilno - 31 X 2010 Kraków [nekrolog] / Zofia Dobrzańska-Fabiańska.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2011 / Tom 56 / Numer 3 (222)", pages = "167 - 173" }
-
"Moralność dzieł Claudia Monteverdiego. Związki z tradycją polifonii renesansu", Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1997 : [recenzja] / Tomasz Jeż. Opublikowano w: Barok : historia, literatura, sztuka 1997 / Tom 4 / Numer 2 (8) / s. 197 - 1981997CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Tomasz Jeż, "Moralność dzieł Claudia Monteverdiego. Związki z tradycją polifonii renesansu", Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1997 : [recenzja] / Tomasz Jeż., Barok : historia, literatura, sztuka, 1997 / Tom 4 / Numer 2 (8), s. 197 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Tomasz Jeż", title = ""Moralność dzieł Claudia Monteverdiego. Związki z tradycją polifonii renesansu", Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 1997 : [recenzja] / Tomasz Jeż.", journal = "Barok : historia, literatura, sztuka", issue = "1997 / Tom 4 / Numer 2 (8)", pages = "197 - 198" }
-
Kategorie wyrazowe "durus" i "mollis" w madrygałach Luki Marenzia / Zofia Dobrzańska-Fabiańska. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2003 / Tom 48 / Numer 4 (191) / s. 21 - 452003CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kategorie wyrazowe "durus" i "mollis" w madrygałach Luki Marenzia / Zofia Dobrzańska-Fabiańska., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2003 / Tom 48 / Numer 4 (191), s. 21 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska", title = "Kategorie wyrazowe "durus" i "mollis" w madrygałach Luki Marenzia / Zofia Dobrzańska-Fabiańska.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2003 / Tom 48 / Numer 4 (191)", pages = "21 - 45" }
-
Przełom w technice dźwiękowej ok. 1600 roku : historyczna i ahistoryczna perspektywa / Zofia Dobrzańska-Fabiańska. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2002 / Tom 47 / Numer 3-4 (186-187) / s. 31 - 432002CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Przełom w technice dźwiękowej ok. 1600 roku : historyczna i ahistoryczna perspektywa / Zofia Dobrzańska-Fabiańska., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2002 / Tom 47 / Numer 3-4 (186-187), s. 31 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska", title = "Przełom w technice dźwiękowej ok. 1600 roku : historyczna i ahistoryczna perspektywa / Zofia Dobrzańska-Fabiańska.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2002 / Tom 47 / Numer 3-4 (186-187)", pages = "31 - 43" }
-
Chromatyka w procesie przemian techniki dźwiękowej przełomów XVI i XVII oraz XIX i XX wieku / Zofia Dobrzańska-Fabiańska. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2000 / Tom 45 / Numer 1 (176) / s. 3 - 222000CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Chromatyka w procesie przemian techniki dźwiękowej przełomów XVI i XVII oraz XIX i XX wieku / Zofia Dobrzańska-Fabiańska., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2000 / Tom 45 / Numer 1 (176), s. 3 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska", title = "Chromatyka w procesie przemian techniki dźwiękowej przełomów XVI i XVII oraz XIX i XX wieku / Zofia Dobrzańska-Fabiańska.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2000 / Tom 45 / Numer 1 (176)", pages = "3 - 22" }
-
"Polifonia średniowiecza", opr. Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Liturgia Sacra. Liturgia - Musica - Ars 2001 / Tom 7 / Numer 2(18) / s. 365 - 3662001CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, "Polifonia średniowiecza", opr. Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 2000 : [recenzja], Liturgia Sacra. Liturgia - Musica - Ars, 2001 / Tom 7 / Numer 2(18), s. 365 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska", title = ""Polifonia średniowiecza", opr. Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Kraków 2000 : [recenzja]", journal = "Liturgia Sacra. Liturgia - Musica - Ars", issue = "2001 / Tom 7 / Numer 2(18)", pages = "365 - 366" }
-
Modalność w polifonii i przemiany techniki dźwiękowej w muzyce średniowiecza i renesansu w świetle "Historii harmonii i kontrapunktu" Józefa M. Chomińskiego / Zofia Dobrzańska-Fabiańska. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2006 / Tom 51 / Numer 1-2 (200-201) / s. 7 - 312006CZYSTY TEKST
Zofia Dobrzańska-Fabiańska, Modalność w polifonii i przemiany techniki dźwiękowej w muzyce średniowiecza i renesansu w świetle "Historii harmonii i kontrapunktu" Józefa M. Chomińskiego / Zofia Dobrzańska-Fabiańska., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2006 / Tom 51 / Numer 1-2 (200-201), s. 7 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Dobrzańska-Fabiańska", title = "Modalność w polifonii i przemiany techniki dźwiękowej w muzyce średniowiecza i renesansu w świetle "Historii harmonii i kontrapunktu" Józefa M. Chomińskiego / Zofia Dobrzańska-Fabiańska.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2006 / Tom 51 / Numer 1-2 (200-201)", pages = "7 - 31" }