-
Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 231 - 2442017CZYSTY TEKST
Adam Ryś, Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 231 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Ryś", title = "Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "231 - 244" }
-
Planowane postarzanie produktów : wyniki badań pierwotnych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 1 / s. 83 - 982016CZYSTY TEKST
Adam Ryś, Planowane postarzanie produktów : wyniki badań pierwotnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 1, s. 83 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Ryś", title = "Planowane postarzanie produktów : wyniki badań pierwotnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 1", pages = "83 - 98" }