-
Metoda werbo-tonalna jako uzupełnienie wychowania słuchowego dziecka z niedosłuchem prelingwalnym : studium przypadku Opublikowano w: Biuletyn Logopedyczny Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Logopedycznego 2016/2017 / Numer 1-2(30-31) / s. 41 - 53NoneCZYSTY TEKST
Monika Knychalska-Zbierańska, Metoda werbo-tonalna jako uzupełnienie wychowania słuchowego dziecka z niedosłuchem prelingwalnym : studium przypadku, Biuletyn Logopedyczny Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Logopedycznego, 2016/2017 / Numer 1-2(30-31), s. 41 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Knychalska-Zbierańska", title = "Metoda werbo-tonalna jako uzupełnienie wychowania słuchowego dziecka z niedosłuchem prelingwalnym : studium przypadku", journal = "Biuletyn Logopedyczny Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Logopedycznego", issue = "2016/2017 / Numer 1-2(30-31)", pages = "41 - 53" }
-
Afazja - złodziejka słów : studium przypadku Opublikowano w: Logopedia Silesiana 2014 / Tom 3 / s. 271 - 2842014CZYSTY TEKST
Monika Knychalska-Zbierańska, Afazja - złodziejka słów : studium przypadku, Logopedia Silesiana, 2014 / Tom 3, s. 271 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Knychalska-Zbierańska", title = "Afazja - złodziejka słów : studium przypadku", journal = "Logopedia Silesiana", issue = "2014 / Tom 3", pages = "271 - 284" }