Beata Żelazko
2 artykuły w 2 czasopismach
-
"Innowacyjność firm rodzinnych – uwarunkowania i przejawy", red. Jan Klimek, Beata Żelazko, Warszawa 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 3 / s. 257 - 2612015CZYSTY TEKST
Jan Klimek, Monika Sipa, Beata Żelazko, "Innowacyjność firm rodzinnych – uwarunkowania i przejawy", red. Jan Klimek, Beata Żelazko, Warszawa 2015 : [recenzja], Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3, s. 257 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Klimek, Monika Sipa, Beata Żelazko", title = ""Innowacyjność firm rodzinnych – uwarunkowania i przejawy", red. Jan Klimek, Beata Żelazko, Warszawa 2015 : [recenzja]", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3", pages = "257 - 261" }
-
Wykorzystanie środków unijnych w realizacji koncepcji marketingu regionalnego i marketingu regionu w sferze turystyki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2013 / Tom 2 / Numer 2 (22) / s. 41 - 552013CZYSTY TEKST
Beata Żelazko, Wykorzystanie środków unijnych w realizacji koncepcji marketingu regionalnego i marketingu regionu w sferze turystyki, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2013 / Tom 2 / Numer 2 (22), s. 41 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Żelazko", title = "Wykorzystanie środków unijnych w realizacji koncepcji marketingu regionalnego i marketingu regionu w sferze turystyki", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2013 / Tom 2 / Numer 2 (22)", pages = "41 - 55" }