TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Shifting cognitive frames in Polish radio commercials Opublikowano w: Acta Neophilologica 2010 / Tom 12 / s. 81 - 922010CZYSTY TEKST
Małgorzata Haładewicz-Grzelak, Shifting cognitive frames in Polish radio commercials , Acta Neophilologica, 2010 / Tom 12, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Haładewicz-Grzelak", title = "Shifting cognitive frames in Polish radio commercials ", journal = "Acta Neophilologica", issue = "2010 / Tom 12", pages = "81 - 92" }
-
Social rhetoric in the iconography of saint Nicholas Opublikowano w: Acta Neophilologica 2011 / Tom 13 / s. 161 - 1752011CZYSTY TEKST
Małgorzata Haładewicz-Grzelak, Social rhetoric in the iconography of saint Nicholas , Acta Neophilologica, 2011 / Tom 13, s. 161 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Haładewicz-Grzelak", title = "Social rhetoric in the iconography of saint Nicholas ", journal = "Acta Neophilologica", issue = "2011 / Tom 13", pages = "161 - 175" }