-
Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 197 - 2072017CZYSTY TEKST
Monika Hajdas, Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 197 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Hajdas", title = "Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "197 - 207" }
-
"Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 485 - 4882015CZYSTY TEKST
Edyta Rudawska, Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, "Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja], Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 485 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Rudawska, Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal", title = ""Zarządzanie marketingiem", Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Wrocław 2014 : [recenzja]", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "485 - 488" }