-
Miejsca pamięci narodowej w nauczaniu języków obcych : cele i sposoby łączenia aktywności poznawczych uczniów z przeżyciami emocjonalnymi Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2015 / Numer 12 / s. 35 - 462015CZYSTY TEKST
Sebastian Chudak, Miejsca pamięci narodowej w nauczaniu języków obcych : cele i sposoby łączenia aktywności poznawczych uczniów z przeżyciami emocjonalnymi, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Chudak", title = "Miejsca pamięci narodowej w nauczaniu języków obcych : cele i sposoby łączenia aktywności poznawczych uczniów z przeżyciami emocjonalnymi", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "35 - 46" }
-
Refleksja nad uczuciami i emocjami towarzyszącymi procesowi uczenia się a podręczniki do nauki języków obcych Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2011 / Numer 4 / s. 251 - 2652011CZYSTY TEKST
Sebastian Chudak, Refleksja nad uczuciami i emocjami towarzyszącymi procesowi uczenia się a podręczniki do nauki języków obcych, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2011 / Numer 4, s. 251 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Chudak", title = "Refleksja nad uczuciami i emocjami towarzyszącymi procesowi uczenia się a podręczniki do nauki języków obcych", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2011 / Numer 4", pages = "251 - 265" }