-
Glottodydaktyka dwujęzyczna - przegląd polskiej i angielskiej terminologii Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2016 / Numer 19 / s. 77 - 892016CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Glottodydaktyka dwujęzyczna - przegląd polskiej i angielskiej terminologii , Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2016 / Numer 19, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek", title = "Glottodydaktyka dwujęzyczna - przegląd polskiej i angielskiej terminologii ", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2016 / Numer 19", pages = "77 - 89" }
-
Efektywność kreatywnych metod w rozwijaniu kompetencji językowych studentów w zakresie języka angielskiego Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2015 / Numer 12 / s. 57 - 672015CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Efektywność kreatywnych metod w rozwijaniu kompetencji językowych studentów w zakresie języka angielskiego, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 57 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek", title = "Efektywność kreatywnych metod w rozwijaniu kompetencji językowych studentów w zakresie języka angielskiego", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "57 - 67" }
-
O językach mniejszościowych : ze szczególnym uwzględnieniem walijskiego Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2018 / Tom 25 / Numer 3 / s. 107 - 1202018CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, O językach mniejszościowych : ze szczególnym uwzględnieniem walijskiego, Applied Linguistics Papers, 2018 / Tom 25 / Numer 3, s. 107 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek", title = "O językach mniejszościowych : ze szczególnym uwzględnieniem walijskiego", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2018 / Tom 25 / Numer 3", pages = "107 - 120" }
-
"Pronunciation in EFL Instruction. A Research-Based Approach", Jolanta Szpyra-Kozłowska, Bristol [etc.] 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2015 / Numer 12 / s. 119 - 1222015CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Jolanta Szpyra-Kozłowska, "Pronunciation in EFL Instruction. A Research-Based Approach", Jolanta Szpyra-Kozłowska, Bristol [etc.] 2015 : [recenzja], Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 12, s. 119 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek, Jolanta Szpyra-Kozłowska", title = ""Pronunciation in EFL Instruction. A Research-Based Approach", Jolanta Szpyra-Kozłowska, Bristol [etc.] 2015 : [recenzja]", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 12", pages = "119 - 122" }
-
Sprawozdanie z konferencji naukowej Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej i Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytetu Warszawskiego "Lingwistyka Stosowana. 35 lat PTLS", Warszawa, 15-16 kwietnia 2016 r. Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2017 / Numer 21 / s. 210 - 2132017CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Sprawozdanie z konferencji naukowej Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej i Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytetu Warszawskiego "Lingwistyka Stosowana. 35 lat PTLS", Warszawa, 15-16 kwietnia 2016 r., Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2017 / Numer 21, s. 210 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek", title = "Sprawozdanie z konferencji naukowej Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej i Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytetu Warszawskiego "Lingwistyka Stosowana. 35 lat PTLS", Warszawa, 15-16 kwietnia 2016 r.", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2017 / Numer 21", pages = "210 - 213" }
-
Sprawozdanie z konferencji naukowej Katedry Języka Polskiego Instytutu Filologii Polskiej i Katedry Akwizycji i Dydaktyki Języków Instytutu Filologii Romańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej „Nauczanie języków obcych – nowe czasy, stare problemy", Lublin, 13-14 listopada 2015 r. Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2015 / Numer 14 / s. 133 - 1352015CZYSTY TEKST
Marcin Łączek, Sprawozdanie z konferencji naukowej Katedry Języka Polskiego Instytutu Filologii Polskiej i Katedry Akwizycji i Dydaktyki Języków Instytutu Filologii Romańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej „Nauczanie języków obcych – nowe czasy, stare problemy", Lublin, 13-14 listopada 2015 r., Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 133 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Łączek", title = "Sprawozdanie z konferencji naukowej Katedry Języka Polskiego Instytutu Filologii Polskiej i Katedry Akwizycji i Dydaktyki Języków Instytutu Filologii Romańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Polskiego Towarzystwa Lingwistyki Stosowanej „Nauczanie języków obcych – nowe czasy, stare problemy", Lublin, 13-14 listopada 2015 r.", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "133 - 135" }