-
Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2015 / Numer 14 / s. 1 - 152015CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2015 / Numer 14, s. 1 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Materiał glottodydaktyczny w podręczniku do nauki języka angielskiego dla szkół średnich a jego odbiorca", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2015 / Numer 14", pages = "1 - 15" }
-
Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2014 / Numer 10 / s. 1 - 102014CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2014 / Numer 10, s. 1 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Tekst podręcznikowy i jego odbiorca pod lupą lingwisty", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2014 / Numer 10", pages = "1 - 10" }
-
Basic terminology of eye-tracking research Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2018 / Tom 25 / Numer 2 / s. 123 - 1322018CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Basic terminology of eye-tracking research , Applied Linguistics Papers, 2018 / Tom 25 / Numer 2, s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Basic terminology of eye-tracking research ", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2018 / Tom 25 / Numer 2", pages = "123 - 132" }
-
Parametry okoruchowe ucznia szybko czytającego Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2018 / Tom 25 / Numer 3 / s. 89 - 1052018CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Parametry okoruchowe ucznia szybko czytającego, Applied Linguistics Papers, 2018 / Tom 25 / Numer 3, s. 89 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Parametry okoruchowe ucznia szybko czytającego", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2018 / Tom 25 / Numer 3", pages = "89 - 105" }
-
Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. I: wyniki testu psychologicznego Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2018 / Tom 25 / Numer 4 / s. 117 - 1282018CZYSTY TEKST
Katarzyna Wiejak, Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Sambor Grucza, Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. I: wyniki testu psychologicznego, Applied Linguistics Papers, 2018 / Tom 25 / Numer 4, s. 117 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wiejak, Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Sambor Grucza", title = "Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. I: wyniki testu psychologicznego", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2018 / Tom 25 / Numer 4", pages = "117 - 128" }
-
Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. II: wprowadzenie do przeprowadzonej analizy okulograficznej Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2018 / Tom 25 / Numer 4 / s. 129 - 1432018CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Sambor Grucza, Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. II: wprowadzenie do przeprowadzonej analizy okulograficznej, Applied Linguistics Papers, 2018 / Tom 25 / Numer 4, s. 129 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Sambor Grucza", title = "Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. II: wprowadzenie do przeprowadzonej analizy okulograficznej", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2018 / Tom 25 / Numer 4", pages = "129 - 143" }
-
Uczniowskie sposoby i strategie pracy z podręcznikiem do nauki języka angielskiego w obrazowaniu okulograficznym Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2016 / Numer 19 / s. 1 - 222016CZYSTY TEKST
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Uczniowskie sposoby i strategie pracy z podręcznikiem do nauki języka angielskiego w obrazowaniu okulograficznym, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2016 / Numer 19, s. 1 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska", title = "Uczniowskie sposoby i strategie pracy z podręcznikiem do nauki języka angielskiego w obrazowaniu okulograficznym", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2016 / Numer 19", pages = "1 - 22" }