Grzegorz Szymański
30 artykuły w 9 czasopismach
-
Nastawienie młodzieży polskiej do reklam Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 53 - 622013CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Nastawienie młodzieży polskiej do reklam, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 53 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Nastawienie młodzieży polskiej do reklam", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "53 - 62" }
-
Google Ads Campaign in Promotional Activities of Theaters Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 3(37) / s. 73 - 862020CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Google Ads Campaign in Promotional Activities of Theaters , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 3(37), s. 73 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Google Ads Campaign in Promotional Activities of Theaters ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 3(37)", pages = "73 - 86" }
-
Internetowe zakupy grupowe jako nowy trend w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 104 - 1112011CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Internetowe zakupy grupowe jako nowy trend w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 104 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Internetowe zakupy grupowe jako nowy trend w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "104 - 111" }
-
Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 109 - 1172012CZYSTY TEKST
Robert Blażlak, Grzegorz Szymański, Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Blażlak, Grzegorz Szymański", title = "Skuteczność kreowania tożsamości marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "109 - 117" }
-
Internetowe innowacje marketingowe w sektorze e-handlu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 58 / s. 119 - 1272010CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Internetowe innowacje marketingowe w sektorze e-handlu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 58, s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Internetowe innowacje marketingowe w sektorze e-handlu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 58", pages = "119 - 127" }
-
Facebook realnym zagrożeniem współczesnego społeczeństwa Opublikowano w: Studia Informatica 2013 / Tom 33 / s. 157 - 1662013CZYSTY TEKST
Arkadiusz Kowalczyk, Grzegorz Szymański, Facebook realnym zagrożeniem współczesnego społeczeństwa , Studia Informatica, 2013 / Tom 33, s. 157 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Kowalczyk, Grzegorz Szymański", title = "Facebook realnym zagrożeniem współczesnego społeczeństwa ", journal = "Studia Informatica", issue = "2013 / Tom 33", pages = "157 - 166" }
-
Platforma transferu wiedzy jako narzędzie wspomagające proces kształcenia w szkole wyższej Opublikowano w: Studia Informatica 2009 / Tom 23 / s. 161 - 1762009CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Platforma transferu wiedzy jako narzędzie wspomagające proces kształcenia w szkole wyższej, Studia Informatica, 2009 / Tom 23, s. 161 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Platforma transferu wiedzy jako narzędzie wspomagające proces kształcenia w szkole wyższej", journal = "Studia Informatica", issue = "2009 / Tom 23", pages = "161 - 176" }
-
Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 167 - 1772015CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 167 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "167 - 177" }
-
Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 169 - 1812011CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 169 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "169 - 181" }
-
Comparative Analysis Of The Utilisation Of Electronic Commerce And Business In Polish E-shops In The Years 2009-2011 Opublikowano w: Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe 2013 / Tom 16 / Numer 4 / s. 175 - 2012013CZYSTY TEKST
Tomasz Czajkowski, Grzegorz Szymański, Comparative Analysis Of The Utilisation Of Electronic Commerce And Business In Polish E-shops In The Years 2009-2011, Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 2013 / Tom 16 / Numer 4, s. 175 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Czajkowski, Grzegorz Szymański", title = "Comparative Analysis Of The Utilisation Of Electronic Commerce And Business In Polish E-shops In The Years 2009-2011", journal = "Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe", issue = "2013 / Tom 16 / Numer 4", pages = "175 - 201" }
-
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach aptek internetowych Opublikowano w: Studia Informatica 2010 / Tom 25 / s. 177 - 1842010CZYSTY TEKST
Piotr Jóźwiak, Grzegorz Szymański, Pozycjonowanie w wyszukiwarkach aptek internetowych, Studia Informatica, 2010 / Tom 25, s. 177 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Jóźwiak, Grzegorz Szymański", title = "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach aptek internetowych", journal = "Studia Informatica", issue = "2010 / Tom 25", pages = "177 - 184" }
-
Rozwój internetowych zakupów grupowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 181 - 1922015CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Rozwój internetowych zakupów grupowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Rozwój internetowych zakupów grupowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "181 - 192" }
-
Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 192 - 2112016CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 192 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "192 - 211" }
-
Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 197 - 2062016CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 197 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "197 - 206" }
-
E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 199 - 2072016CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański, E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 199 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański", title = "E-reklama i marketingowe wykorzystanie wyszukiwarek internetowych : przegląd istniejących form i pojęć", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "199 - 207" }
-
Aplikacja i kierunki rozwoju strategii internetowej MSP w sektorze usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 205 - 2102008CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Aplikacja i kierunki rozwoju strategii internetowej MSP w sektorze usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Aplikacja i kierunki rozwoju strategii internetowej MSP w sektorze usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "205 - 210" }
-
E-apteki na polskim rynku handlu internetowego Opublikowano w: Studia Informatica 2010 / Tom 25 / s. 223 - 2332010CZYSTY TEKST
Piotr Jóźwiak, Grzegorz Szymański, E-apteki na polskim rynku handlu internetowego, Studia Informatica, 2010 / Tom 25, s. 223 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Jóźwiak, Grzegorz Szymański", title = "E-apteki na polskim rynku handlu internetowego", journal = "Studia Informatica", issue = "2010 / Tom 25", pages = "223 - 233" }
-
Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 231 - 2412017CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański, Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański", title = "Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "231 - 241" }
-
Rola aplikacji reklamowych Facebooka we współczesnych strategiach marketingowych Opublikowano w: Studia Informatica 2012 / Tom 31 / s. 263 - 2752012CZYSTY TEKST
Arkadiusz Kowalczyk, Grzegorz Szymański, Rola aplikacji reklamowych Facebooka we współczesnych strategiach marketingowych , Studia Informatica, 2012 / Tom 31, s. 263 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Kowalczyk, Grzegorz Szymański", title = "Rola aplikacji reklamowych Facebooka we współczesnych strategiach marketingowych ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 31", pages = "263 - 275" }
-
Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 265 - 2732012CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 265 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "265 - 273" }
-
Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 297 - 3062011CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 297 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Techniki komunikacji interpersonalnej stosowane w polskich sklepach internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "297 - 306" }
-
Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 321 - 3282009CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 321 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Innowacje produktowe jako pochodna kształtowania układów partnerskich organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "321 - 328" }
-
Rozwój sklepów internetowych w Polsce w warunkach ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 98 / s. 359 - 3732012CZYSTY TEKST
Paweł Rosiński, Grzegorz Szymański, Rozwój sklepów internetowych w Polsce w warunkach ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 98, s. 359 - 373
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Rosiński, Grzegorz Szymański", title = "Rozwój sklepów internetowych w Polsce w warunkach ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 98", pages = "359 - 373" }
-
Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 365 - 3742013CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 365 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "365 - 374" }
-
Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 373 - 3822017CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański, Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 373 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański", title = "Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "373 - 382" }
-
Bariery rozwoju handlu internetowego na obszarach wiejskich w Polsce Opublikowano w: Europa Regionum 2013 / Tom 17 / s. 389 - 4042013CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Bariery rozwoju handlu internetowego na obszarach wiejskich w Polsce, Europa Regionum, 2013 / Tom 17, s. 389 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Bariery rozwoju handlu internetowego na obszarach wiejskich w Polsce", journal = "Europa Regionum", issue = "2013 / Tom 17", pages = "389 - 404" }
-
Innowacyjne strategie budowania marki w Internecie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 427 - 4342008CZYSTY TEKST
Konstanty Owczarek, Grzegorz Szymański, Innowacyjne strategie budowania marki w Internecie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 427 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Konstanty Owczarek, Grzegorz Szymański", title = "Innowacyjne strategie budowania marki w Internecie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "427 - 434" }
-
Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 589 - 5972010CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 589 - 597
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "589 - 597" }
-
Aplikacje nowoczesnej komunikacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 596 - 6042009CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Aplikacje nowoczesnej komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 596 - 604
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Aplikacje nowoczesnej komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "596 - 604" }
-
Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 87 / s. 749 - 7572012CZYSTY TEKST
Robert Blażlak, Grzegorz Szymański, Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 87, s. 749 - 757
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Blażlak, Grzegorz Szymański", title = "Bariery rozwoju internetowych zakupów grupowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 87", pages = "749 - 757" }