Paulina Sacha
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Rola Internetu jako medium oraz narzędzia technologicznego w marketingu politycznym w oparciu o przykłady wybranych realizacji z kampanii wyborczych – opisowe studium przypadku Opublikowano w: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM 2016 / Numer 14 / s. 147 - 1612016CZYSTY TEKST
Paulina Sacha, Rola Internetu jako medium oraz narzędzia technologicznego w marketingu politycznym w oparciu o przykłady wybranych realizacji z kampanii wyborczych – opisowe studium przypadku, Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, 2016 / Numer 14, s. 147 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Sacha", title = "Rola Internetu jako medium oraz narzędzia technologicznego w marketingu politycznym w oparciu o przykłady wybranych realizacji z kampanii wyborczych – opisowe studium przypadku", journal = "Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM", issue = "2016 / Numer 14", pages = "147 - 161" }