Beata Dylik
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing terytorialny w zarządzaniu rozwojem miast na przykładzie Gdańska, Krakowa, Poznania oraz Wrocławia Opublikowano w: Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM 2015 / Numer 11 / s. 13 - 262015CZYSTY TEKST
Beata Dylik, Marketing terytorialny w zarządzaniu rozwojem miast na przykładzie Gdańska, Krakowa, Poznania oraz Wrocławia, Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, 2015 / Numer 11, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Dylik", title = "Marketing terytorialny w zarządzaniu rozwojem miast na przykładzie Gdańska, Krakowa, Poznania oraz Wrocławia", journal = "Refleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM", issue = "2015 / Numer 11", pages = "13 - 26" }