-
Preferencje młodych konsumentów w zakresie znajomości marek lodów Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis 2004 / Numer 16 / s. 63 - 672004CZYSTY TEKST
Joanna Trybus, Preferencje młodych konsumentów w zakresie znajomości marek lodów, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis, 2004 / Numer 16, s. 63 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Trybus", title = "Preferencje młodych konsumentów w zakresie znajomości marek lodów", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis", issue = "2004 / Numer 16", pages = "63 - 67" }
-
Zmiany w dystrybucji produktów na rynku FMCG z uwzględnieniem rynku lodów Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis 2001 / Numer 7 / s. 131 - 1432001CZYSTY TEKST
Krystyna Gutkowska, Joanna Trybus, Zmiany w dystrybucji produktów na rynku FMCG z uwzględnieniem rynku lodów, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis, 2001 / Numer 7, s. 131 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Gutkowska, Joanna Trybus", title = "Zmiany w dystrybucji produktów na rynku FMCG z uwzględnieniem rynku lodów", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis", issue = "2001 / Numer 7", pages = "131 - 143" }
-
Uwarunkowania sytuacji na rynku lodów w Polsce w kontekście tendencji światowych Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis 2001 / Numer 7 / s. 171 - 1842001CZYSTY TEKST
Krystyna Gutkowska, Joanna Trybus, Uwarunkowania sytuacji na rynku lodów w Polsce w kontekście tendencji światowych, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis, 2001 / Numer 7, s. 171 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Gutkowska, Joanna Trybus", title = "Uwarunkowania sytuacji na rynku lodów w Polsce w kontekście tendencji światowych", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis", issue = "2001 / Numer 7", pages = "171 - 184" }