Maciej Misztak
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Product placement jako instrument komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 162 - 1672007CZYSTY TEKST
Natalia Gmerek, Maciej Misztak, Product placement jako instrument komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 162 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Gmerek, Maciej Misztak", title = "Product placement jako instrument komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "162 - 167" }
-
Przedstawiciele medyczni na polskim rynku farmaceutycznym : wybrane mity i fakty Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2006 / Tom 4 / Numer 2 / s. 177 - 1852006CZYSTY TEKST
Krzysztof Cybulski, Maciej Misztak, Przedstawiciele medyczni na polskim rynku farmaceutycznym : wybrane mity i fakty, Problemy Zarządzania, 2006 / Tom 4 / Numer 2, s. 177 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Cybulski, Maciej Misztak", title = "Przedstawiciele medyczni na polskim rynku farmaceutycznym : wybrane mity i fakty", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2006 / Tom 4 / Numer 2", pages = "177 - 185" }