-
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako imperatyw strategiczny w obliczu zmian postaw konsumenckich Opublikowano w: Metropolitan. Przegląd Naukowy 2016 / Numer 1 (5) / s. 58 - 712016CZYSTY TEKST
Agnieszka Chomiuk, Społeczna odpowiedzialność biznesu jako imperatyw strategiczny w obliczu zmian postaw konsumenckich, Metropolitan. Przegląd Naukowy, 2016 / Numer 1 (5), s. 58 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chomiuk", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu jako imperatyw strategiczny w obliczu zmian postaw konsumenckich", journal = "Metropolitan. Przegląd Naukowy", issue = "2016 / Numer 1 (5)", pages = "58 - 71" }
-
Efektywność przedsiębiorstw społecznych w realizacji celów społecznych i biznesowych Opublikowano w: Ekonomia Społeczna 2017 / Numer 1 / s. 72 - 832017CZYSTY TEKST
Agnieszka Chomiuk, Katarzyna Gabryelewicz, Efektywność przedsiębiorstw społecznych w realizacji celów społecznych i biznesowych, Ekonomia Społeczna, 2017 / Numer 1, s. 72 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Chomiuk, Katarzyna Gabryelewicz", title = "Efektywność przedsiębiorstw społecznych w realizacji celów społecznych i biznesowych", journal = "Ekonomia Społeczna", issue = "2017 / Numer 1", pages = "72 - 83" }