-
Wykorzystanie metody "mystery shopping" w badaniu jakości usług finansowych / Ewa Prymon-Ryś. Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2011 / Tom 5 / s. 147 - 1582011CZYSTY TEKST
Ewa Prymon-Ryś, Wykorzystanie metody "mystery shopping" w badaniu jakości usług finansowych / Ewa Prymon-Ryś., Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2011 / Tom 5, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Prymon-Ryś", title = "Wykorzystanie metody "mystery shopping" w badaniu jakości usług finansowych / Ewa Prymon-Ryś.", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2011 / Tom 5", pages = "147 - 158" }
-
Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit = Interpersonal Relations as the Basis of Non-Profit Organizations' Fundraising Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 2 / s. 397 - 4072016CZYSTY TEKST
Ewa Prymon-Ryś, Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit = Interpersonal Relations as the Basis of Non-Profit Organizations' Fundraising , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 2, s. 397 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Prymon-Ryś", title = "Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit = Interpersonal Relations as the Basis of Non-Profit Organizations' Fundraising ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 2", pages = "397 - 407" }