-
Wyjścia : Awangardyzacja jako asumpt do kanonizacji ; kazus Różewicza-poety Opublikowano w: ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura 2017 / Numer 2 (35) / s. 23 - 392017CZYSTY TEKST
Ewa Goczał, Wyjścia : Awangardyzacja jako asumpt do kanonizacji ; kazus Różewicza-poety, ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura, 2017 / Numer 2 (35), s. 23 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Goczał", title = "Wyjścia : Awangardyzacja jako asumpt do kanonizacji ; kazus Różewicza-poety", journal = "ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura", issue = "2017 / Numer 2 (35)", pages = "23 - 39" }
-
Polska szkoła eseju – esej w polskiej szkole : na przykładzie „Dostojewskiego” Czesława Miłosza Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2016 / Numer 1 (34) / s. 97 - 1052016CZYSTY TEKST
Ewa Goczał, Polska szkoła eseju – esej w polskiej szkole : na przykładzie „Dostojewskiego” Czesława Miłosza, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Goczał", title = "Polska szkoła eseju – esej w polskiej szkole : na przykładzie „Dostojewskiego” Czesława Miłosza", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "97 - 105" }