-
Sposoby pokonywania stresu i jego skutków stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : wyniki badań Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2016 / Numer 1 (34) / s. 119 - 1302016CZYSTY TEKST
Grażyna Erenc-Grygoruk, Sposoby pokonywania stresu i jego skutków stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : wyniki badań, Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Erenc-Grygoruk", title = "Sposoby pokonywania stresu i jego skutków stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : wyniki badań", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "119 - 130" }
-
Kształtowanie tożsamości dzieci we współczesnej przestrzeni medialnej Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2014 / Numer 1 (30) / s. 37 - 432014CZYSTY TEKST
Grażyna Erenc-Grygoruk, Kształtowanie tożsamości dzieci we współczesnej przestrzeni medialnej, Edukacja Humanistyczna, 2014 / Numer 1 (30), s. 37 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Erenc-Grygoruk", title = "Kształtowanie tożsamości dzieci we współczesnej przestrzeni medialnej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2014 / Numer 1 (30)", pages = "37 - 43" }
-
Obraz współczesnego nauczyciela w prasie internetowej w kontekście trzech wydarzeń z lat 2019-2020 Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2021 / Numer 1 (44) / s. 131 - 1422021CZYSTY TEKST
Grażyna Erenc-Grygoruk, Obraz współczesnego nauczyciela w prasie internetowej w kontekście trzech wydarzeń z lat 2019-2020, Edukacja Humanistyczna, 2021 / Numer 1 (44), s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Erenc-Grygoruk", title = "Obraz współczesnego nauczyciela w prasie internetowej w kontekście trzech wydarzeń z lat 2019-2020", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2021 / Numer 1 (44)", pages = "131 - 142" }