TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Customer relationship management and customer driving companies / Soňa Hurná, Eva Hvizdová. Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2011 / Tom 5 / s. 71 - 762011CZYSTY TEKST
Soňa Hurná, Eva Hvizdová, Customer relationship management and customer driving companies / Soňa Hurná, Eva Hvizdová., Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2011 / Tom 5, s. 71 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Soňa Hurná, Eva Hvizdová", title = "Customer relationship management and customer driving companies / Soňa Hurná, Eva Hvizdová.", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2011 / Tom 5", pages = "71 - 76" }