-
Poszukiwanie problemów estetycznych : zastosowanie techniki dostrzegania problemów T3/ZOOM Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2015 / Numer 2 (33) / s. 123 - 1352015CZYSTY TEKST
Małgorzata Franc, Poszukiwanie problemów estetycznych : zastosowanie techniki dostrzegania problemów T3/ZOOM, Edukacja Humanistyczna, 2015 / Numer 2 (33), s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Franc", title = "Poszukiwanie problemów estetycznych : zastosowanie techniki dostrzegania problemów T3/ZOOM", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2015 / Numer 2 (33)", pages = "123 - 135" }
-
„Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2016 / Numer 1 (34) / s. 1662016CZYSTY TEKST
Małgorzata Franc, Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 166
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Franc, Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka", title = "„Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "166" }
-
„Dostrzeganie problemu. Rozwiązywanie problemu. Ćwiczenia warsztatowe”, Małgorzata Franc, Saarbrücken 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2016 / Numer 2 (35) / s. 181 - 1822016CZYSTY TEKST
Małgorzata Franc, „Dostrzeganie problemu. Rozwiązywanie problemu. Ćwiczenia warsztatowe”, Małgorzata Franc, Saarbrücken 2016 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 2 (35) , s. 181 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Franc", title = "„Dostrzeganie problemu. Rozwiązywanie problemu. Ćwiczenia warsztatowe”, Małgorzata Franc, Saarbrücken 2016 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 2 (35) ", pages = "181 - 182" }