Eugenia Smyrnova-Trybulska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Programmed and audiovisual learning – the stages of information technology implementation in the educational practice Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2017 / Numer 2 (37) / s. 123 - 1372017CZYSTY TEKST
Tatyana Noskova, Tatyana Pavlova, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Olga Yakovleva, Programmed and audiovisual learning – the stages of information technology implementation in the educational practice , Edukacja Humanistyczna, 2017 / Numer 2 (37), s. 123 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Tatyana Noskova, Tatyana Pavlova, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Olga Yakovleva", title = "Programmed and audiovisual learning – the stages of information technology implementation in the educational practice ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2017 / Numer 2 (37)", pages = "123 - 137" }
-
‘IT Tools – Good Practice of Effective Use In Reductio’, (ed.) Eugenia Smyrnova-Trybulska, Katowice – Cieszyn 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2015 / Numer 2 (33) / s. 147 - 1522015CZYSTY TEKST
Ewa Ryś, Eugenia Smyrnova-Trybulska, ‘IT Tools – Good Practice of Effective Use In Reductio’, (ed.) Eugenia Smyrnova-Trybulska, Katowice – Cieszyn 2015 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2015 / Numer 2 (33), s. 147 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Ryś, Eugenia Smyrnova-Trybulska", title = "‘IT Tools – Good Practice of Effective Use In Reductio’, (ed.) Eugenia Smyrnova-Trybulska, Katowice – Cieszyn 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2015 / Numer 2 (33)", pages = "147 - 152" }