Katarzyna Szorc
3 artykuły w 2 czasopismach
-
"Inteligencja emocjonalna nauczycieli gimnazjów", Katarzyna Szorc, Kraków 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 1(53) / s. 177 - 1822015CZYSTY TEKST
Katarzyna Czaja, Katarzyna Szorc, "Inteligencja emocjonalna nauczycieli gimnazjów", Katarzyna Szorc, Kraków 2013 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 1(53), s. 177 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Czaja, Katarzyna Szorc", title = ""Inteligencja emocjonalna nauczycieli gimnazjów", Katarzyna Szorc, Kraków 2013 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 1(53)", pages = "177 - 182" }
-
Postrzeganie istoty kompetencji emocjonalnych przez badanych nauczycieli gimnazjów Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2015 / Numer 1 / s. 209 - 2192015CZYSTY TEKST
Katarzyna Szorc, Postrzeganie istoty kompetencji emocjonalnych przez badanych nauczycieli gimnazjów, Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2015 / Numer 1, s. 209 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szorc", title = "Postrzeganie istoty kompetencji emocjonalnych przez badanych nauczycieli gimnazjów", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2015 / Numer 1", pages = "209 - 219" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej Patrzeć inaczej – widzieć więcej : twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka, 25-27 kwietnia 2014, Białystok Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2015 / Numer 1 / s. 307 - 3112015CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, Katarzyna Szorc, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej Patrzeć inaczej – widzieć więcej : twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka, 25-27 kwietnia 2014, Białystok, Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2015 / Numer 1, s. 307 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar, Katarzyna Szorc", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej Patrzeć inaczej – widzieć więcej : twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka, 25-27 kwietnia 2014, Białystok", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2015 / Numer 1", pages = "307 - 311" }