Hussein Bougsiaa
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 1 (73) / s. 139 - 1542016CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 139 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "139 - 154" }
-
technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / s. 199 - 2182018CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 199 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "199 - 218" }
-
Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2015 / Numer 2 / s. 217 - 2282015CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa", title = "Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "217 - 228" }
-
Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 4 (76) / s. 7 - 222016CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki, Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników", Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 4 (76), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki", title = "Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników"", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 4 (76)", pages = "7 - 22" }