Sara Knapik-Szweda
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Muzyczne zdolności dzieci autystycznych jako przejaw ekspresji ujawniającej się podczas procesu muzykoterapeutycznego : studium przypadku Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 2 / s. 51 - 692014CZYSTY TEKST
Sara Knapik-Szweda, Muzyczne zdolności dzieci autystycznych jako przejaw ekspresji ujawniającej się podczas procesu muzykoterapeutycznego : studium przypadku, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 2, s. 51 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Sara Knapik-Szweda", title = "Muzyczne zdolności dzieci autystycznych jako przejaw ekspresji ujawniającej się podczas procesu muzykoterapeutycznego : studium przypadku", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 2", pages = "51 - 69" }
-
The effectiveness & infl uence of Vocal and Instrumental Improvisation in Music Therapy on children diagnosed with autism : pilot Study Opublikowano w: The Journal of Education, Culture and Society 2015 / Numer 1 / s. 153 - 1662015CZYSTY TEKST
Sara Knapik-Szweda, The effectiveness & infl uence of Vocal and Instrumental Improvisation in Music Therapy on children diagnosed with autism : pilot Study, The Journal of Education, Culture and Society, 2015 / Numer 1, s. 153 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Sara Knapik-Szweda", title = "The effectiveness & infl uence of Vocal and Instrumental Improvisation in Music Therapy on children diagnosed with autism : pilot Study", journal = "The Journal of Education, Culture and Society", issue = "2015 / Numer 1", pages = "153 - 166" }