Janina Klima
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wykorzystanie badań marketingowych w ocenie świadomości ekologicznej konsumentów Opublikowano w: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2007 / Tom 7 / Numer 4 / s. 119 - 1272007CZYSTY TEKST
Janina Klima, Wykorzystanie badań marketingowych w ocenie świadomości ekologicznej konsumentów , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2007 / Tom 7 / Numer 4, s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Klima", title = "Wykorzystanie badań marketingowych w ocenie świadomości ekologicznej konsumentów ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2007 / Tom 7 / Numer 4", pages = "119 - 127" }