-
Wczesna matematyzacja dziecka - czynniki stymulujące i hamujące Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [2] / s. 403 - 4142017CZYSTY TEKST
Urszula Oszwa, Wczesna matematyzacja dziecka - czynniki stymulujące i hamujące , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [2], s. 403 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Oszwa", title = "Wczesna matematyzacja dziecka - czynniki stymulujące i hamujące ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [2]", pages = "403 - 414" }
-
Wiedza nauczycieli przedszkoli na temat zaburzeń rozwojowych w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 1 / s. 79 - 982017CZYSTY TEKST
Urszula Oszwa, Kinga Kasperek, Wiedza nauczycieli przedszkoli na temat zaburzeń rozwojowych w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 1, s. 79 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Oszwa, Kinga Kasperek", title = "Wiedza nauczycieli przedszkoli na temat zaburzeń rozwojowych w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 1", pages = "79 - 98" }
-
Style radzenia sobie ze stresem u dziewcząt z grupy ryzyka anoreksji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 1 (65) / s. 93 - 1072014CZYSTY TEKST
Katarzyna Jaros, Urszula Oszwa, Style radzenia sobie ze stresem u dziewcząt z grupy ryzyka anoreksji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 1 (65), s. 93 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Jaros, Urszula Oszwa", title = "Style radzenia sobie ze stresem u dziewcząt z grupy ryzyka anoreksji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 1 (65)", pages = "93 - 107" }