-
Decyzje finansowe przedsiębiorstwa dotyczące polityki produktu Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2005 / Numer 184 / s. 67 - 732005CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Decyzje finansowe przedsiębiorstwa dotyczące polityki produktu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 67 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Decyzje finansowe przedsiębiorstwa dotyczące polityki produktu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "67 - 73" }
-
Drugi obieg gospodarczy : próba określenia przyczyn jego rozwoju, form i zakresu występowania Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1990 / Numer 104 / s. 61 - 711990CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Drugi obieg gospodarczy : próba określenia przyczyn jego rozwoju, form i zakresu występowania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1990 / Numer 104, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Drugi obieg gospodarczy : próba określenia przyczyn jego rozwoju, form i zakresu występowania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1990 / Numer 104", pages = "61 - 71" }
-
Market structure in Poland Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1988 / Numer 85 / s. 175 - 1851988CZYSTY TEKST
Tomasz Domański, Wojciech Grzegorczyk, Market structure in Poland, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1988 / Numer 85, s. 175 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Domański, Wojciech Grzegorczyk", title = "Market structure in Poland", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1988 / Numer 85", pages = "175 - 185" }
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2005 / Numer 184 / s. 3 - 42005CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Wprowadzenie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Wprowadzenie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "3 - 4" }
-
Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywcze Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 179 - 1842007CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec, Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywcze, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 179 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec", title = "Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywcze", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "179 - 184" }
-
Wyzwania dystrybucji produktów bankowych w Polsce Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 261 / s. 215 - 2242011CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Wyzwania dystrybucji produktów bankowych w Polsce, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 261, s. 215 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Wyzwania dystrybucji produktów bankowych w Polsce", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 261", pages = "215 - 224" }
-
Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 335 - 3412004CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 335 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "335 - 341" }
-
Technologia jako czynnik walki konkurencyjnej na rynku usług bankowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2005 / Numer 195 / s. 51 - 582005CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Technologia jako czynnik walki konkurencyjnej na rynku usług bankowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 195, s. 51 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Technologia jako czynnik walki konkurencyjnej na rynku usług bankowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 195", pages = "51 - 58" }
-
Strategie produktu banków Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / s. 39 - 452003CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Strategie produktu banków, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Strategie produktu banków", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "39 - 45" }
-
Marketing activities of Polish banks evaluation attempt Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2013 / Numer 287 / s. 131 - 1432013CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Marketing activities of Polish banks evaluation attempt, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2013 / Numer 287, s. 131 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Marketing activities of Polish banks evaluation attempt", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2013 / Numer 287", pages = "131 - 143" }