-
Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 361 - 3672004CZYSTY TEKST
Krystyna Śliwińska, Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 361 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Śliwińska", title = "Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "361 - 367" }
-
Promocja samorządu : problemy strategiczne fazy planowania Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 243 - 2502007CZYSTY TEKST
Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok, Promocja samorządu : problemy strategiczne fazy planowania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 243 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok", title = "Promocja samorządu : problemy strategiczne fazy planowania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "243 - 250" }