Natalia Styś
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wpływ działań marketingowych i CSR-owych na rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 27 / s. 231 - 2502011CZYSTY TEKST
Małgorzata Gotowska, Małgorzata Paszkiewicz, Natalia Styś, Wpływ działań marketingowych i CSR-owych na rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 27, s. 231 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gotowska, Małgorzata Paszkiewicz, Natalia Styś", title = "Wpływ działań marketingowych i CSR-owych na rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 27", pages = "231 - 250" }