-
Strategia budowania marki w małym przedsiębiorstwie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 34 / s. 325 - 3322009CZYSTY TEKST
Barbara Józefowicz, Strategia budowania marki w małym przedsiębiorstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 34, s. 325 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Józefowicz", title = "Strategia budowania marki w małym przedsiębiorstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 34", pages = "325 - 332" }
-
Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 195 - 2062015CZYSTY TEKST
Barbara Józefowicz, Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 195 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Józefowicz", title = "Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "195 - 206" }