Paweł Cegliński
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Zarys problematyki wyłączenia odpowiedzialności karnej sprawcy wypadku sportowego = Exclusion of Criminal Liability of Sports Participants for Sports Injuries Opublikowano w: Quality in Sport 2015 / Tom 1 / Numer 4 / s. 46 - 532015CZYSTY TEKST
Paweł Cegliński, Zarys problematyki wyłączenia odpowiedzialności karnej sprawcy wypadku sportowego = Exclusion of Criminal Liability of Sports Participants for Sports Injuries , Quality in Sport, 2015 / Tom 1 / Numer 4, s. 46 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Cegliński", title = "Zarys problematyki wyłączenia odpowiedzialności karnej sprawcy wypadku sportowego = Exclusion of Criminal Liability of Sports Participants for Sports Injuries ", journal = "Quality in Sport", issue = "2015 / Tom 1 / Numer 4", pages = "46 - 53" }
-
Zarys problematyki wyłączenia odpowiedzialności karnej sprawcy wypadku sportowego Opublikowano w: Journal of Education, Health and Sport 2015 / Tom 5 / Numer 12 / s. 647 - 6552015CZYSTY TEKST
Paweł Cegliński, Zarys problematyki wyłączenia odpowiedzialności karnej sprawcy wypadku sportowego, Journal of Education, Health and Sport, 2015 / Tom 5 / Numer 12, s. 647 - 655
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Cegliński", title = "Zarys problematyki wyłączenia odpowiedzialności karnej sprawcy wypadku sportowego", journal = "Journal of Education, Health and Sport", issue = "2015 / Tom 5 / Numer 12", pages = "647 - 655" }
-
Use of strategic marketing management tools in contemporary enterprises Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 9 - 162016CZYSTY TEKST
Paweł Cegliński, Use of strategic marketing management tools in contemporary enterprises, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Cegliński", title = "Use of strategic marketing management tools in contemporary enterprises", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "9 - 16" }
-
Motives for consideration of CSR concept assumptions for building a business strategy Opublikowano w: Journal of Corporate Responsibility and Leadership 2014 / Tom 1 / Numer 1 / s. 9 - 202014CZYSTY TEKST
Marta Ceglińska, Paweł Cegliński, Motives for consideration of CSR concept assumptions for building a business strategy, Journal of Corporate Responsibility and Leadership, 2014 / Tom 1 / Numer 1, s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Ceglińska, Paweł Cegliński", title = "Motives for consideration of CSR concept assumptions for building a business strategy", journal = "Journal of Corporate Responsibility and Leadership", issue = "2014 / Tom 1 / Numer 1", pages = "9 - 20" }
-
CSR as a Source of Competitive Advantage : the Case Study of Polpharma Group Opublikowano w: Journal of Corporate Responsibility and Leadership 2016 / Tom 3 / Numer 4 / s. 9 - 252016CZYSTY TEKST
Paweł Cegliński, Anna Wiśniewska, CSR as a Source of Competitive Advantage : the Case Study of Polpharma Group, Journal of Corporate Responsibility and Leadership, 2016 / Tom 3 / Numer 4, s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Cegliński, Anna Wiśniewska", title = "CSR as a Source of Competitive Advantage : the Case Study of Polpharma Group", journal = "Journal of Corporate Responsibility and Leadership", issue = "2016 / Tom 3 / Numer 4", pages = "9 - 25" }