-
Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 417 - 4252016CZYSTY TEKST
Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 417 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "417 - 425" }
-
Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 273 - 2802017CZYSTY TEKST
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 273 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kuźmińska-Haberla", title = "Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "273 - 280" }