Agnieszka Kiejziewicz
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Awangarda 2.0 : obecność artystów niezależnych w Internecie na przykładzie japońskich twórców filmów eksperymentalnych Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2016 / Tom 12 / Numer 2 / s. 123 - 1322016CZYSTY TEKST
Agnieszka Kiejziewicz, Awangarda 2.0 : obecność artystów niezależnych w Internecie na przykładzie japońskich twórców filmów eksperymentalnych , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 2, s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kiejziewicz", title = "Awangarda 2.0 : obecność artystów niezależnych w Internecie na przykładzie japońskich twórców filmów eksperymentalnych ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 2", pages = "123 - 132" }
-
Idealizacja, hiperbolizacja, mitologizacja : różne sposoby kreowania stereotypowych wizji japońskości w narracjach podróżniczych Opublikowano w: Acta Humana 2017 / Numer 8 / s. 219 - 2302017CZYSTY TEKST
Agnieszka Kiejziewicz, Idealizacja, hiperbolizacja, mitologizacja : różne sposoby kreowania stereotypowych wizji japońskości w narracjach podróżniczych , Acta Humana, 2017 / Numer 8, s. 219 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kiejziewicz", title = "Idealizacja, hiperbolizacja, mitologizacja : różne sposoby kreowania stereotypowych wizji japońskości w narracjach podróżniczych ", journal = "Acta Humana", issue = "2017 / Numer 8", pages = "219 - 230" }