Magdalena Daniłoś
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2016 / Tom 12 / Numer 3 / s. 121 - 1282016CZYSTY TEKST
Magdalena Daniłoś, Ita Głowacka, Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 3, s. 121 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daniłoś, Ita Głowacka", title = "Komunikacja marek z pokoleniem Y : wideo jako efektywne narzędzie marketingowe = Brand Communication with the Generarion Y : Videos as an Effective Marketing Tool", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 3", pages = "121 - 128" }