-
Aspekty środowiskowe jako obszar CSR a kreowanie wizerunku marek własnych detalistów Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26) / s. 135 - 1602017CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Aspekty środowiskowe jako obszar CSR a kreowanie wizerunku marek własnych detalistów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 135 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra", title = "Aspekty środowiskowe jako obszar CSR a kreowanie wizerunku marek własnych detalistów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "135 - 160" }
-
Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażerów Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 1(23) / s. 97 - 1262017CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak, Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażerów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 97 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak", title = "Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażerów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "97 - 126" }
-
Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 1(27) / s. 57 - 802018CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak, Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 57 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak", title = "Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "57 - 80" }
-
Społeczna odpowiedzialność w marketingu – wybrane aspekty Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 51 / Numer 2 / s. 33 - 442018CZYSTY TEKST
Marek Drzazga, Zbigniew Spyra, Społeczna odpowiedzialność w marketingu – wybrane aspekty, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 51 / Numer 2, s. 33 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Drzazga, Zbigniew Spyra", title = "Społeczna odpowiedzialność w marketingu – wybrane aspekty", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 51 / Numer 2", pages = "33 - 44" }