Mariola Chomczyńska-Rubacha
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Ukryty program edukacji pedagogów i nauczycieli Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2010 / Numer 2 / s. 7 - 162010CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Ukryty program edukacji pedagogów i nauczycieli, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 7 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Rubacha", title = "Ukryty program edukacji pedagogów i nauczycieli", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "7 - 16" }
-
Dyskryminacja w szkole ze względu na płeć w perspektywie krytycznej socjologii edukacji Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2011 / Numer 1 / s. 39 - 582011CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Dyskryminacja w szkole ze względu na płeć w perspektywie krytycznej socjologii edukacji, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 1, s. 39 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Rubacha", title = "Dyskryminacja w szkole ze względu na płeć w perspektywie krytycznej socjologii edukacji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 1", pages = "39 - 58" }
-
Wstępna edukacja nauczycieli w perspektywie feministycznej Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2010 / Numer 2 / s. 46 - 592010CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Wstępna edukacja nauczycieli w perspektywie feministycznej, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 46 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Rubacha", title = "Wstępna edukacja nauczycieli w perspektywie feministycznej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "46 - 59" }
-
Równość rodzajowa w edukacji jako konstrukt teoretyczny i praktyka oświatowa Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2012 / Numer 4 / s. 88 - 1012012CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Równość rodzajowa w edukacji jako konstrukt teoretyczny i praktyka oświatowa, Kultura i Edukacja, 2012 / Numer 4, s. 88 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Rubacha", title = "Równość rodzajowa w edukacji jako konstrukt teoretyczny i praktyka oświatowa", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2012 / Numer 4", pages = "88 - 101" }
-
Wyznaczniki tożsamości młodych kobiet i mężczyzn w percepcji studentów i studentek Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 4 (68) / s. 133 - 1462014CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Dorota Pankowska, Wyznaczniki tożsamości młodych kobiet i mężczyzn w percepcji studentów i studentek , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 4 (68), s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Rubacha, Dorota Pankowska", title = "Wyznaczniki tożsamości młodych kobiet i mężczyzn w percepcji studentów i studentek ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 4 (68)", pages = "133 - 146" }
-
The values underlying teachers' and employers' expectations Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2013 / Numer 5 / s. 142 - 1522013CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha, The values underlying teachers' and employers' expectations, Kultura i Edukacja, 2013 / Numer 5, s. 142 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha", title = "The values underlying teachers' and employers' expectations", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2013 / Numer 5", pages = "142 - 152" }